Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014
Απάντηση Σεπιάδη στο 'μανιφέστο' λαϊκισμού του Ράβναλη (Μέρος 1ο)
Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014
Απάντηση στις καταγγελίες Ράβναλη σχετικά με διαγραμμίσεις, απευθείας αναθέσεις και αμοιβές έργων. Διαβάστε παρακάτω..
"Σε απάντηση των όσων αναφέρει ο κ. Ράβναλης στο κείμενό του:
Σχετικά με τη λογιστική παρακολούθηση της ΔΗ.Κ.Ε.Λ., πράγματι στον προϋπολογισμό της ΔΗ.Κ.Ε.Λ. έτους 2014 αναγράφεται το ποσό των 21.000€ για έξοδα λογιστικής υποστήριξης.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης του προϋπολογισμού στο Δημοτικό Συμβούλιο, ο κ. Ράβναλης έκανε σχετική ερώτηση. Του δόθηκε η απάντηση, αλλά μάλλον δεν την άκουσε ή δε θέλησε να την ακούσει.
Η απάντηση λοιπόν ήταν ότι στο ποσό αυτό περιλαμβάνονται: α. Η αμοιβή του λογιστικού γραφείου, με ποσό ύψους 15.000€, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, καθώς η επιχείρηση - όπως και όλες οι επιχειρήσεις ανέκαθεν- συνεργάζεται με λογιστικό γραφείο για την διεκπεραίωση όλων των σχετικών θεμάτων. β. Η αμοιβή της εταιρείας OTS, με ποσό λίγο μεγαλύτερο των 5.000€, αυξημένο σε σχέση με τα προηγούμενα έτη, καθώς λόγω της ένταξης πλέον και των Δημοτικών Επιχειρήσεων στην Ενιαία Αρχή Πληρωμών, απαιτούνται: η προμήθεια των σχετικών εφαρμογών λογισμικού, νέα άδεια χρήσης, καθώς και υπηρεσίες παραμετροποίησης λογισμικού και εκπαίδευσης, δημιουργίας υποσυστήματος αρχείου κ.λ.π.
Όσον αφορά το θέμα της συνείδησης, επειδή μας κατατάσσει στους ασυνείδητους, το αν έχουμε ή όχι συνείδηση κρίνεται καθημερινά και θα συνεχίσει να κρίνεται από τους συνδημότες μας.
Τέλος μετά και τη διευκρινιστική δήλωσή του σχετικά με τις διαγραμμίσεις οδών και διαβάσεων, οι οποίες είναι άκρως απαραίτητες για την ασφάλεια όλων μας, να αναφέρω το πιο πρόσφατο παράδειγμα και συγκεκριμένα ότι παρεμφερής δαπάνη, δηλαδή η προμήθεια πινακίδων σήμανσης των δρόμων για κάθε δημοτική ενότητα, ποσού ύψους συνολικά περίπου 60.000€, θα γίνει με τη διαδικασία του διαγωνισμού και όχι με απευθείας αναθέσεις."
ΣΕΠΙΑΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ Δ.Σ. ΔΗ.Κ.Ε.Λ.
"Σε απάντηση των όσων αναφέρει ο κ. Ράβναλης στο κείμενό του:
Σχετικά με τη λογιστική παρακολούθηση της ΔΗ.Κ.Ε.Λ., πράγματι στον προϋπολογισμό της ΔΗ.Κ.Ε.Λ. έτους 2014 αναγράφεται το ποσό των 21.000€ για έξοδα λογιστικής υποστήριξης.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης του προϋπολογισμού στο Δημοτικό Συμβούλιο, ο κ. Ράβναλης έκανε σχετική ερώτηση. Του δόθηκε η απάντηση, αλλά μάλλον δεν την άκουσε ή δε θέλησε να την ακούσει.
Η απάντηση λοιπόν ήταν ότι στο ποσό αυτό περιλαμβάνονται: α. Η αμοιβή του λογιστικού γραφείου, με ποσό ύψους 15.000€, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, καθώς η επιχείρηση - όπως και όλες οι επιχειρήσεις ανέκαθεν- συνεργάζεται με λογιστικό γραφείο για την διεκπεραίωση όλων των σχετικών θεμάτων. β. Η αμοιβή της εταιρείας OTS, με ποσό λίγο μεγαλύτερο των 5.000€, αυξημένο σε σχέση με τα προηγούμενα έτη, καθώς λόγω της ένταξης πλέον και των Δημοτικών Επιχειρήσεων στην Ενιαία Αρχή Πληρωμών, απαιτούνται: η προμήθεια των σχετικών εφαρμογών λογισμικού, νέα άδεια χρήσης, καθώς και υπηρεσίες παραμετροποίησης λογισμικού και εκπαίδευσης, δημιουργίας υποσυστήματος αρχείου κ.λ.π.
Όσον αφορά το θέμα της συνείδησης, επειδή μας κατατάσσει στους ασυνείδητους, το αν έχουμε ή όχι συνείδηση κρίνεται καθημερινά και θα συνεχίσει να κρίνεται από τους συνδημότες μας.
Τέλος μετά και τη διευκρινιστική δήλωσή του σχετικά με τις διαγραμμίσεις οδών και διαβάσεων, οι οποίες είναι άκρως απαραίτητες για την ασφάλεια όλων μας, να αναφέρω το πιο πρόσφατο παράδειγμα και συγκεκριμένα ότι παρεμφερής δαπάνη, δηλαδή η προμήθεια πινακίδων σήμανσης των δρόμων για κάθε δημοτική ενότητα, ποσού ύψους συνολικά περίπου 60.000€, θα γίνει με τη διαδικασία του διαγωνισμού και όχι με απευθείας αναθέσεις."
ΣΕΠΙΑΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ Δ.Σ. ΔΗ.Κ.Ε.Λ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δημοσίευση σχολίου