Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

2η Ανθοκομική έκθεση ΄Οσσας

Με το σύνθημα “φυτεύουμε πράσινο...ομορφαίνουμε τη ζωή μας” και σκοπό την ενίσχυση της οικολογικής συνείδησης, ο σύλλογος Οσσαίων “Αγία Κυράνα” διοργανώνει στο αύλειο χώρο της πρώην Κοινότητας Όσσας, από την Πέμπτη 1 Μαΐου έως και την Κυριακή 4 Μαΐου 2014 τη 2η ανθοκομική έκθεση ΄Οσσας. Η ανθοέκθεση θα διαθέτει μια μεγάλη ποικιλία από άνθη, φυτά, θάμνους, αρωματικά φυτά, γλάστρες, ζαρντινιέρες, φυτόχωμα, βιολογικά λιπάσματα κ.ά., αλλά και μεγάλη ποικιλία από οπωροκηπευτικά φυτά, όλα Α' ποιότητας και σε προσιτές τιμές.

Δημοσίευση σχολίου

© 2014 lagadascity. All rights reserved.