Πέμπτη 15 Μαΐου 2014
Θέμα Φυγής;;;;; άνοιξε ο Γ.Καραγιάννης!
Πέμπτη 15 Μαΐου 2014
Αίσθηση προκάλεσε στην κοινωνία του δήμου Λαγκαδά η διαδικτυακή επιστολή του υποψηφίου δήμαρχου Γιάννη Καραγιάννη στο site lagadas24.gr με τον τίτλο «ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΣΚΟΠΙΜΗ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ». Εκείνο που προκαλεί τη μεγαλύτερη εντύπωση είναι το γεγονός ότι την πρωτοβουλία την πήρε ο ίδιος ο κ. Καραγιάννης χωρίς αυτό το ζήτημα να έχει τεθεί από καμία δημοτική παράταξη ή από κάποιο υποψήφιο δήμαρχο.
Ο χρόνος και ο τόπος που επιλέχθηκε να τεθεί το ζήτημα δημιουργεί πολλά ερωτήματα, τόσο για το χρόνο, 6 μέρες πριν από τις δημοτικές εκλογές, όσο και το γεγονός ότι γνωστοποιήθηκε επιλέχτηκα με τη μορφή ανακοίνωσης σε ένα μόνο τοπικό site.
Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές η απόφαση αυτή του κ. Καργιάννη «υπαγορεύτηκε» από την ανάγκη να υποστηριχτεί η επιλογή του να εμφανιστεί ως «θύμα» συκοφαντικών και άλλων επιθέσεων που έχουν στόχο να τον θίξουν προσωπικά.
Είναι όμως έτσι;
Διαβάζοντας κάποιος προσεκτικά την ανακοίνωση, την παραθέτουμε τμηματικά ολόκληρη, εξάγει ενδιαφέροντα συμπεράσματα:
Ξεκινάει η επιστολή:
«Με αφορμή την σκόπιμη παραπληροφόρηση και τις καλλιεργούμενες φήμες σχετικά με την θέση του Ελεγκτού Νομιμότητας έχω να δηλώσω τα ακόλουθα:
Με την υπ΄ αριθ. 36346/2011 Προκήρυξη του ΑΣΕΠ επιλέχθηκα ως ένας από τους επτά Ελεγκτές Νομιμότητας ΟΤΑ και ειδικότερα επιλέχθηκα για την Αυτοτελή Υπηρεσία Εποπτείας ΟΤΑ Κεντρικής Μακεδονίας και Θράκης. Τα αποτελέσματα δημοσιεύτηκαν στις 10 Φεβρουαρίου 2012.
Εδώ και δυόμιση χρόνια για καθαρά επαγγελματικούς λόγους επέλεξα να συνεχίσω την καριέρα μου ως δικηγόρος ειδικευμένος στο δημόσιο δίκαιο και έπαψε οριστικά να με ενδιαφέρει η παραπάνω θέση. Κατά συνέπεια η απόφαση του Υπουργείου Εσωτερικών με τον πρόσφατο Νόμο 4257/2014 να επαναφέρει τον θεσμό του Ελεγκτή Νομιμότητας δεν με αφορά)
Παρατήρηση 1: Στην υπ αριθμό 24 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών με θέμα: Νομοθετικές ρυθμίσεις για την Αποκεντρωμένη Διοίκηση, τονίζεται ξεκάθαρα ότι «οι επιλεγέντες βάσει της υπ αριθμού 36366/2011 προκήρυξις ως Ελεγκτές Νομιμότητας, ....... θα πρέπει να προβούν σε έγγραφη αποδοχή της θέσης τους, στην οποία και τοποθετούνται μέσα σε προθεσμία εξήντα (60) ημερών από την δημοσίευση του νόμου 4257/2014»
Άραγε ο κ. Καραγιάννης ως γνωστής των νομικών έχει παραιτηθεί εγγράφως των θέσεων που κατέλαβε με βάση τη σχετική διαδικασία (Σημειώνεται ότι ο κ. Καραγιάννης παρότι «δεν ενδιαφέρεται» υπέβαλλε αίτηση και για τις εφτά θέσεις ελεγκτών νομιμότητας που προκηρύχθηκαν για τις εφτά Αποκεντρωμένες Διοικήσεις της χώρας μας.
Συνεχίζει η επιστολή:
«Πληροφορώ λοιπόν όσους αδίκως προσπαθούν να παραπληροφορήσουν τους συνδημότες μας ότι ματαίως κοπιάζουν. Τα παιχνιδάκια που μέσα στον εκλογικό πανικό τους προσπαθούν να παίξουν στρέφονται τελικά εναντίον τους».
Παρατήρηση 2: Ποιους άραγε εννοεί ο κ. Καραγιάννης; Γιατί δεν τους κατονομάζει;
Συνεχίζει η επιστολή:
«Είναι δε κατάντια για αυτούς να «χρησιμοποιούν» μια επιτυχία μου σε μια θέση που δεν μου την χάρισαν, άλλα πήρα με το σπαθί μου μέσω ΑΣΕΠ. Δεν δίστασαν να δημιουργήσουν ολόκληρο μύθο και να προσπαθήσουν να τον διασπείρουν με τα «παπαγαλάκια» τους ότι «δήθεν θα εκλεγώ δήμαρχος και θα παραιτηθώ στην συνέχεια». Γελοιότητες ή μάλλον σκόπιμη και παραπλανητική παραπληροφόρηση”.
Παρατήρηση 3: Ποια είναι τα «παπαγαλάκια»; Γιατί για μία ακόμη φορά δεν κατονομάζονται; Τι συμφέροντα εξυπηρετούνται;
Συνεχίζει η επιστολή:
«Το ξεκαθαρίζω σήμερα. Η απόφαση να διεκδικήσω την δημαρχία είναι προϊόν ώριμης σκέψης και όχι ευκαιριακή. Δεσμεύομαι απέναντι στους συνδημότες και τις συνδημότισσες μου, ότι όπως υπηρέτησα για οκτώ χρόνια ως δήμαρχος τον τόπο μου, έτσι θα κάνω και για άλλα πέντε από την 1η Σεπτεμβρίου.
Άλλωστε, έχω μάθει να αγωνίζομαι σκληρά για όσα πέτυχα στην ζωή μου, τόσο στην επαγγελματική, όσο και στην αυτοδιοικητική μου διαδρομή και για αυτό ζητώ την εμπιστοσύνη των συνδημοτών μας ώστε να αγωνιστούμε μαζί για τον τόπο μας».
Παρατήρηση 4: Εφόσον είναι προϊόν ώριμης σκέψης δεν οφείλει να παραιτηθεί εγγράφως των θέσεων που κατέλαβε.
Προφανώς άλλοι είναι οι λόγοι της υποκίνησης του θέματος και πάντα σύμφωνα με τις ίδιες πηγές έχουν να κάνουν όχι τόσο με τις επαγγελματικές διεξόδους του κ. Καραγιάννη όσο με την επιλογή του «να χρήσει το διάδοχό του» και την ένταση που αυτό προκάλεσε στο εσωτερικό της παράταξης.
Η επιλογή του αυτή προκάλεσε την μήνη των βαρώνων της παράταξης καθώς δεν είδαν με καθόλου καλό μάτι την «προικοδότηση» του προς τον «νεοφερμένο διάδοχό».
Ο χρόνος και ο τόπος που επιλέχθηκε να τεθεί το ζήτημα δημιουργεί πολλά ερωτήματα, τόσο για το χρόνο, 6 μέρες πριν από τις δημοτικές εκλογές, όσο και το γεγονός ότι γνωστοποιήθηκε επιλέχτηκα με τη μορφή ανακοίνωσης σε ένα μόνο τοπικό site.
Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές η απόφαση αυτή του κ. Καργιάννη «υπαγορεύτηκε» από την ανάγκη να υποστηριχτεί η επιλογή του να εμφανιστεί ως «θύμα» συκοφαντικών και άλλων επιθέσεων που έχουν στόχο να τον θίξουν προσωπικά.
Είναι όμως έτσι;
Διαβάζοντας κάποιος προσεκτικά την ανακοίνωση, την παραθέτουμε τμηματικά ολόκληρη, εξάγει ενδιαφέροντα συμπεράσματα:
Ξεκινάει η επιστολή:
«Με αφορμή την σκόπιμη παραπληροφόρηση και τις καλλιεργούμενες φήμες σχετικά με την θέση του Ελεγκτού Νομιμότητας έχω να δηλώσω τα ακόλουθα:
Με την υπ΄ αριθ. 36346/2011 Προκήρυξη του ΑΣΕΠ επιλέχθηκα ως ένας από τους επτά Ελεγκτές Νομιμότητας ΟΤΑ και ειδικότερα επιλέχθηκα για την Αυτοτελή Υπηρεσία Εποπτείας ΟΤΑ Κεντρικής Μακεδονίας και Θράκης. Τα αποτελέσματα δημοσιεύτηκαν στις 10 Φεβρουαρίου 2012.
Εδώ και δυόμιση χρόνια για καθαρά επαγγελματικούς λόγους επέλεξα να συνεχίσω την καριέρα μου ως δικηγόρος ειδικευμένος στο δημόσιο δίκαιο και έπαψε οριστικά να με ενδιαφέρει η παραπάνω θέση. Κατά συνέπεια η απόφαση του Υπουργείου Εσωτερικών με τον πρόσφατο Νόμο 4257/2014 να επαναφέρει τον θεσμό του Ελεγκτή Νομιμότητας δεν με αφορά)
Παρατήρηση 1: Στην υπ αριθμό 24 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών με θέμα: Νομοθετικές ρυθμίσεις για την Αποκεντρωμένη Διοίκηση, τονίζεται ξεκάθαρα ότι «οι επιλεγέντες βάσει της υπ αριθμού 36366/2011 προκήρυξις ως Ελεγκτές Νομιμότητας, ....... θα πρέπει να προβούν σε έγγραφη αποδοχή της θέσης τους, στην οποία και τοποθετούνται μέσα σε προθεσμία εξήντα (60) ημερών από την δημοσίευση του νόμου 4257/2014»
Άραγε ο κ. Καραγιάννης ως γνωστής των νομικών έχει παραιτηθεί εγγράφως των θέσεων που κατέλαβε με βάση τη σχετική διαδικασία (Σημειώνεται ότι ο κ. Καραγιάννης παρότι «δεν ενδιαφέρεται» υπέβαλλε αίτηση και για τις εφτά θέσεις ελεγκτών νομιμότητας που προκηρύχθηκαν για τις εφτά Αποκεντρωμένες Διοικήσεις της χώρας μας.
Συνεχίζει η επιστολή:
«Πληροφορώ λοιπόν όσους αδίκως προσπαθούν να παραπληροφορήσουν τους συνδημότες μας ότι ματαίως κοπιάζουν. Τα παιχνιδάκια που μέσα στον εκλογικό πανικό τους προσπαθούν να παίξουν στρέφονται τελικά εναντίον τους».
Παρατήρηση 2: Ποιους άραγε εννοεί ο κ. Καραγιάννης; Γιατί δεν τους κατονομάζει;
Συνεχίζει η επιστολή:
«Είναι δε κατάντια για αυτούς να «χρησιμοποιούν» μια επιτυχία μου σε μια θέση που δεν μου την χάρισαν, άλλα πήρα με το σπαθί μου μέσω ΑΣΕΠ. Δεν δίστασαν να δημιουργήσουν ολόκληρο μύθο και να προσπαθήσουν να τον διασπείρουν με τα «παπαγαλάκια» τους ότι «δήθεν θα εκλεγώ δήμαρχος και θα παραιτηθώ στην συνέχεια». Γελοιότητες ή μάλλον σκόπιμη και παραπλανητική παραπληροφόρηση”.
Παρατήρηση 3: Ποια είναι τα «παπαγαλάκια»; Γιατί για μία ακόμη φορά δεν κατονομάζονται; Τι συμφέροντα εξυπηρετούνται;
Συνεχίζει η επιστολή:
«Το ξεκαθαρίζω σήμερα. Η απόφαση να διεκδικήσω την δημαρχία είναι προϊόν ώριμης σκέψης και όχι ευκαιριακή. Δεσμεύομαι απέναντι στους συνδημότες και τις συνδημότισσες μου, ότι όπως υπηρέτησα για οκτώ χρόνια ως δήμαρχος τον τόπο μου, έτσι θα κάνω και για άλλα πέντε από την 1η Σεπτεμβρίου.
Άλλωστε, έχω μάθει να αγωνίζομαι σκληρά για όσα πέτυχα στην ζωή μου, τόσο στην επαγγελματική, όσο και στην αυτοδιοικητική μου διαδρομή και για αυτό ζητώ την εμπιστοσύνη των συνδημοτών μας ώστε να αγωνιστούμε μαζί για τον τόπο μας».
Παρατήρηση 4: Εφόσον είναι προϊόν ώριμης σκέψης δεν οφείλει να παραιτηθεί εγγράφως των θέσεων που κατέλαβε.
Προφανώς άλλοι είναι οι λόγοι της υποκίνησης του θέματος και πάντα σύμφωνα με τις ίδιες πηγές έχουν να κάνουν όχι τόσο με τις επαγγελματικές διεξόδους του κ. Καραγιάννη όσο με την επιλογή του «να χρήσει το διάδοχό του» και την ένταση που αυτό προκάλεσε στο εσωτερικό της παράταξης.
Η επιλογή του αυτή προκάλεσε την μήνη των βαρώνων της παράταξης καθώς δεν είδαν με καθόλου καλό μάτι την «προικοδότηση» του προς τον «νεοφερμένο διάδοχό».
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δημοσίευση σχολίου